יום ראשון, 30 במרץ 2014

גירושין

אתה חוזר מחו"ל , יצאת לרגל עבודתך , שנים אתה עושה זאת , המשפחה התרגלה לאורחות חייך , אף האישה מזמן הפסיקה להתלונן,אתה מכניס את המפתח בדלת … הדלת נפתחת , הכלב לא נובח , המראה שהיתה בכניסה לא במקומה , אתה נכנס פנימה … לא זה לא יכול להיות אתה מסנן בין שינך , האם נכנסת לבית הלא נכון ? לא יתכן ,הרי אתה פתחת  במפתח של הבית ! הבית ריק! הכל נעקר ממקומו , הילדים לא מקדמים את פניך .. האישה לא מחייכת אליך כתמול שלשום…הכלב לא מתחנחן אליך… אתה מנסה להתקשר לאשתך , היא לא עונה , אתה מתקשר להורים של האישה , האמא שלה עונה ואומרת לך בטון מקפיא דם שהאישה לא רוצה לדבר איתך, אתה מבקש לדבר עם אחד הילדים הקו בצד השני מתנתק לך בפנים…אתה בפיק ברכיים ..אתה לא יודע איך להגיב ! אל תגיב !!!אל תעשה שום פעולה נוספת מבלי להיוועץ עם עו"ד מתאים , נכנסת לסטטיסטיקה ,אתה בדרך להיות אחד מתוך 33% מהמתגרשים.

ובכן , זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו ,זה יכל לקרות בשנה הראשונה לנישואין , זה יכל לקרות אחרי עשר שנות נישואין וזה יכל לקרות גם לאחר ארבעים שנות נישואין, אין ביטוח לאף אחד נגד גירושין !!!

עליך לדעת ולהפנים , הליך הגירושין הינו הליך קשה, טראומטי לכל המעורבים, בעיקר לילדים ,הליך הגירושין זה עולם ומלואו , זה עולמם של הילדים , זה עולמך שלך המתרסק לרסיסים ביום בהיר אחד בלא שצפית זאת  ועכשיו אתה צריך להתחיל את הכל מהתחלה …. לא עדיין לא , עליך לסיים את ההליך בצורה הטובה ביותר מבחינת הילדים , מבחינתך !!!

אתה שואל את עצמך לאיזה עורך דין לפנות ? והתשובה בהירה וחד משמעית , יש לפנות לעו"ד העוסק בעיקר בגירושין  , זהו תחום מורכב , רגיש ,צופה פני עתיד ,ולכן הדבר החשוב ביותר הוא למצא עורך דין מתאים שיראה לך את הדרך , שיעלה אותך למסלול הנכון , שלא יפספס את זכויותיך שעמלת עליהם כל השנים שלא יאפשר לאשתך המצויידת בעו"ד שהוריה שילמו לו את כספו לפורר לך את שאיריות חסכונותיך !

הליך הגירושין צריך להתחיל בפגישה רצינית ביותר עם עו"ד המומחה בדיני משפחה, הפגישה חייבת להתחיל בבניית תכנית אסטרטגית ולאחריה תכנית טקטית , התכנית חייבת להיות מפורטת כמו שמקימים בניין רב קומות …כל שלב צריך להיות מתוכנן לפירטי פרטים תוך תשומת לב למטרה הסופית , האם אתה רוצה להתגרש ? האם אתה לא רוצה להתגרש ? לכל אחד מהערוצים יש טקטיקה שונה ,שונה בתכלית וכל  שלב חייב להיות מתוכנן עד אחרון הפרטים.

באתרים רבים בנושא גירושין אומרים לך ללמוד את כל הנושאים הקשורים לגירושין ואני אומר לך …אין דרך ללמוד איך להתגרש !כמו שאין דרך ללמוד רפואת שיניים כאשר השיניים תוקפות אותך בשתים עשרה בלילה , עליך לפנות לרופא שיניים טוב שיפתור את הבעיה , אבל לא  לא חביבי , הליך גירושין הרבה יותר מסובך מכאבי שיניים ואף כואב יותר מכאב  שיניים!!

לסיכום רק ראייה כוללת ומפוקחת "ממעוף הציפור " של מצבך ופנייה לעורכי דין הטובים ביותר לגירושין שידך משגת יאפשרו לך לעבור את ההליך בצורה חכמה ובבחינת " סוף מעשה במחשבה תחילה . "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה