יום שני, 7 בספטמבר 2015

עורכי דין גירושין בתל אביב

מתגרשים? מחפשים עורכי דין גירושין בתל אביב, פנו למשרד עורכי דין יעקב כהן ושות'

סניף נתניה: רח' רמז 13 קומה 8  09-8617570
סניף תל אביב: רח' קרליבך 13      077-3240959

אתה שואל את עצמך לאיזה עורך דין לפנות ? והתשובה בהירה וחד משמעית , יש לפנות לעו"ד העוסק בעיקר בגירושין  , זהו תחום מורכב , רגיש ,צופה פני עתיד ,ולכן הדבר החשוב ביותר הוא למצא עורך דין מתאים שיראה לך את הדרך , שיעלה אותך למסלול הנכון , שלא יפספס את זכויותיך שעמלת עליהם כל השנים שלא יאפשר לאשתך המצויידת בעו"ד שהוריה שילמו לו את כספו לפורר לך את שאיריות חסכונותיך !

הליך הגירושין צריך להתחיל בפגישה רצינית ביותר עם עו"ד המומחה בדיני משפחה, הפגישה חייבת להתחיל בבניית תכנית אסטרטגית ולאחריה תכנית טקטית , התכנית חייבת להיות מפורטת כמו שמקימים בניין רב קומות …כל שלב צריך להיות מתוכנן לפירטי פרטים תוך תשומת לב למטרה הסופית , האם אתה רוצה להתגרש ? האם אתה לא רוצה להתגרש ? לכל אחד מהערוצים יש טקטיקה שונה ,שונה בתכלית וכל  שלב חייב להיות מתוכנן עד אחרון הפרטים.

באתרים רבים בנושא גירושין אומרים לך ללמוד את כל הנושאים הקשורים לגירושין ואני אומר לך …אין דרך ללמוד איך להתגרש !כמו שאין דרך ללמוד רפואת שיניים כאשר השיניים תוקפות אותך בשתים עשרה בלילה , עליך לפנות לרופא שיניים טוב שיפתור את הבעיה , אבל לא  לא חביבי , הליך גירושין הרבה יותר מסובך מכאבי שיניים ואף כואב יותר מכאב  שיניים!!

לסיכום רק ראייה כוללת ומפוקחת "ממעוף הציפור " של מצבך ופנייה לעורכי דין הטובים ביותר לגירושין שידך משגת יאפשרו לך לעבור את ההליך בצורה חכמה ובבחינת " סוף מעשה במחשבה תחילה . "
המשרד הינו משרד משפחתי המתנהל בשני סניפים :הסניף האחד בתל אביב ברחוב קרליבך 13 והסניף השני בנתניה ברחוב רמז 13 .

בשני הסניפים עובדים ארבעה עורכי דין , האב עורך דין יעקב כהן ראש המשרד העוסק בדיני משפחה ושלושת ילדיו .

עו"ד יעקב כהןעו"ד יעקב כהן
ראש המשרד ומומחה לדיני משפחה הכוללים צוואות וירושות ,עורך דין יעקב כהן עבר השתלמויות רבות בתחומי הפסיכולוגיה והחינוך דבר המסייע לו רבות בטיפולו בלקוחותיו בגירושין בפרט ודיני משפחה בכלל.
עורך דין יוסי כהן עורך דין יוסף כהן
משמש כיד ימינו של עורך דין יעקב כהן בכל התיקים הנוגעים לבית משפט למשפחה.
עורכת דין לבנת ינאיעורכת דין לבנת ינאי
מסייעת לעורך דין יעקב כהן בכל התיקים המופנים לבית הדין הרבני.
עורך דין דביר כהןעורך דין דביר כהן
משמש כעוזר לעורך דין יעקב כהן בכל התיקים "הבוערים " הדורשים היערכות מהירה כמו צווי הגנה והרחקה וסעדים זמניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה